Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Buitenveldert - Amsterdam op 25 april 2017 interview

8.5

Mijn moeder was heel erg tevreden over deze zorginstelling. Het personeel was zeer hartelijk. Ze gingen heel leuk met haar om. Ook de andere bewoners waren erg open en vriendelijk voor mijn moeder. Er heerste een hele prettige sfeer. Het gebeurde een enkele keer dat de er dingen werden vergeten door de medewerkers, maar dat vond ik niet erg. Over het algemeen ging het om een hele fijne mensen. De appartementen waren mooi en goed belicht. Er was ook een hele fijne publieke zaal. Ook het restaurant vond ik heel prettig. Wat ik erg fijn vond was dat er altijd een maaltijd vers werd gekookt. Ik vind dat de medewerkers veel te vaak werden gestoord door andere bewoners. Ik merkte dat ze hun werkzaamheden daardoor niet goed uit konden voeren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Buitenveldert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.