Cordaan, Woonzorgcentrum Buitenveldert

Doornburg 2 1081 JB Amsterdam

Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Buitenveldert - Amsterdam op 24 juli 2017 Interview

Voor zover ik kan beoordelen past de zorg bij de manier van leven van mijn vader. Ik begrijp ook wel dat er handen tekort zijn. Over het algemeen vind ik de zorg prima. Het is een heel open gebouw met veel glas. Het doet ruimtelijk en vriendelijk aan. Op alle afdelingen heb je contact met beneden. Het ziet er allemaal mooi uit. Het is een prettige omgeving om te vertoeven. De ruimte die mijn vader heeft is heel goed voor hem. Hij heeft een huiskamer met een slaapgedeelte en een badkamer. Daarin heeft hij zijn eigen spullen kunnen zetten. De verzorging is heel persoonlijk. Niet alleen naar mijn vader toe, maar ook naar de familie. Ze staan altijd klaar voor een praatje. Ik kan alles met ze bespreken en ze hebben altijd een vriendelijk woord.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Buitenveldert? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.