Cordaan, Woonzorgcentrum d'Oude Raai

Ferdinand Bolstraat 321 1072 MA Amsterdam

Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum d'Oude Raai - Amsterdam op 23 mei 2018 Interview

De verzorging is hier erg goed. Ze zijn altijd bereid om je te helpen en weten precies wat ze moeten doen. In de woonkamer op de etage is het altijd gezellig. Ik ga er koffie drinken en eten. Het ontbijt, de lunch en de warme maaltijd. In het weekend is de warme maaltijd s 'middags. Je hebt altijd voldoende keus en ik vind het wel lekker van smaak. Ook de broodmaaltijden zijn uitgebreid. Je kunt uit veel soorten beleg kiezen. Vaak zit ik te lezen, dat vind ik fijn. In het restaurant beneden is een bibliotheek. Daar kun je altijd boeken lenen. De winkels zijn hier vlakbij. Het is een gezellige buurt. Ook in het huis is er altijd wel iets te doen. Elke maand is er een bingo en een Amsterdamse liedjesmiddag. Je hoeft je hier niet te vervelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum d'Oude Raai? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.