Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum d'Oude Raai - Amsterdam op 24 april 2017 interview

7.7

Ik heb wel het idee dat ik hier serieus word genomen door het personeel. Ze luisteren naar wat ik zeg. Wat ik graag zou willen is, dat er wat meer persoonlijke aandacht voor mijn moeder komt. De druk op de medewerkers is hoog. Hierdoor is weinig tijd voor een praatje of een kopje koffie drinken met mijn moeder. Er zijn weinig vaste gezichten bij de medewerkers, terwijl dat voor mijn moeder wel belangrijk is. Er wordt veel gebruik gemaakt van tijdelijke krachten, zoals uitzendkrachten. Het gebouw is wat ouder, maar wel redelijk onderhouden. Ik maak me wel eens zorgen hoe ze dat doen als er brand is. De privékamer van mijn moeder vind ik groot en ze heeft een mooi uitzicht. Het eten is belangrijk. Ik hoop niet dat hier ook minder geld voor beschikbaar is, want mijn moeder heeft wel regelmatig last van haar darmen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum d'Oude Raai? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.