Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum De Boeg - Amsterdam op 9 mei 2018 interview

7.0

De verzorgenden vind ik erg vriendelijk en lief voor mijn moeder, maar sommige dingen lopen niet zoals ze zouden moeten lopen naar mijn idee. De instelling hanteert nu het principe van kleinschalig wonen. Hierbij zou er meer participatie van de bewoners plaatsvinden, maar dat zie ik in de praktijk niet gebeuren. Bovendien gaat ze nu ook niet meer naar de dagopvang. Daar ben ik niet tevreden over. Ik vind mijn moeder vaak zittend op een stoel voor de televisie. Dat vind ik niet oké. Er wordt naar mijn idee te weinig georganiseerd. Dat ze zoveel zit, vind ik niet goed. Ik heb een paar keer iets gevraagd of opgemerkt. Het ging over kleren die verdwenen waren. Na herhaaldelijk vragen, heb ik nog steeds geen antwoord. Daar ben ik niet tevreden over. De accommodatie waar mijn moeder verblijft, vind ik heel prettig. Het is recent verbouwd en het is lekker licht en zonnig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum De Boeg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.