Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof - Amsterdam op 16 november 2016 interview

5.7

De tijden dat ik geholpen wordt verschilt van dag tot dag. Ik slik dagelijks medicijnen, deze worden door het personeel verstrekt. Er zijn veel leerlingen die nog veel moeten leren. Die lopen mee met het vaste personeel. Ik ontvang een krantje met informatie, maar ik heb moeite om dat te lezen. Ik heb ook geen interesse in de activiteiten. Verder ontvang ik weinig tot geen informatie over hoe het hier gaat. Bijvoorbeeld vragen over de was, daar krijg ik geen bevredigend antwoord op. Ik eet op mijn kamer. Een aantal keren per week heb ik fysiotherapie. Ik heb een aantal keren contact gehad met de instellingsarts, omdat ik was gevallen. Nu heb ik extra medicatie voor pijnbestrijding. Ik heb tevergeefs zitten wachten op de ergotherapeut. Wanneer deze nu komt, weet ik niet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.