Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof

Nieuw Herlaer 2 1083 BD Amsterdam

Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof - Amsterdam op 27 september 2017 Interview

Door gebrek aan personeel komt het dikwijls voor dat ze later bij me komen. Ze leggen wel uit waarom. Ze hebben het echt heel druk. Ik heb begrip, dat als er weinig personeel is dat ik even moet wachten tot ik aan de beurt ben. De medicijnen worden wel op tijd gebracht. Aan mijn kamer mankeert niets, alles wat ik nodig heb is er. Ook een fijn balkon. Ik vind het nog steeds moeilijk dat ik niet meer thuis kon blijven. Ze zijn hier lief voor me en begrijpen dat ik nog moet wennen. Hier heb ik mijn rust, ik kom helemaal bij. Ook eet ik nog op mijn kamer, ik heb niet zo een behoefte aan groepen mensen. Ze laten me mijn eigen leven leiden. Niets hoeft. Ik ben tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.