Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof - Amsterdam op 19 oktober 2019

7.0
  • Dementie

Er worden veel activiteiten georganiseerd voor de cliënten door een enthousiast team. De zorgmedewerkers werken zich over het algemeen het vuur uit de sloffen. Vooral 's avonds valt op dat er niet genoeg medewerkers zijn waardoor de zorg soms tekort schiet. Onacceptabel is dat wanneer een cliënt aangeeft naar de wc te willen, zij te horen krijgt "ik heb nu pauze". Dit zijn uitzonderingen, maar toch. Toiletgang of andere benodigde assistentie tijdens periode waarin overdracht tussen shifts plaatsvindt blijft moeilijk, drie kwartier of langer wachten is geen uitzondering. Ik bezoek mijn familielid frequent en doe zelf ook het een en ander, ik weet niet hoe het zou zijn als ik minder langskwam. Zo worden nagels nooit schoongemaakt door de zorg, men heeft daar geen tijd voor zo wordt gezegd. De appartementen zijn ruim. Kwaliteit eten is wisselend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.