Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof - Amsterdam op 25 april 2017 interview

5.3

Het nakomen van afspraken gaat niet altijd goed. Als er afgesproken is dat mijn man bijvoorbeeld met een bepaalde zalf ingesmeerd gaat worden, dan wordt dat niet gedaan. Een ander voorbeeld is als er afgesproken is dat het bed elke dag opgemaakt zal worden, dan werkt dat niet in de praktijk. De zorg vind ik niet zo goed. Er zijn te weinig gediplomeerde medewerkers aanwezig. De stagiaires en verzorgenden hebben niet de kennis. Als ik iets vraag, dan wordt er wel geluisterd, maar mijn verzoek wordt niet altijd in de praktijk gebracht De instelling vind ik gelegen in een mooie omgeving. Het ligt tegenover het Amstelpark, ideaal voor een lekkere wandeling. Het gebouw vind ik vrij oud. Alles is een beetje aan het stuk gaan. Sommige dingen worden hersteld, andere dingen niet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.