Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof - Amsterdam op 25 april 2017 interview

6.5

Het was een goede zorginstelling, maar op dit moment ben ik niet tevreden. Als ik nu een bijvoorbeeld een schilderijtje wil laten ophangen door de huismeester, dan moet ik hier best een hoog bedrag voor betalen. Mijn moeder is op hoge leeftijd, maar is nog vrij zelfstandig. Voor het bedrag wat zij per maand moet betalen, vraag ik me af waar dat geld aan besteed wordt en of de zorg wel goed is. Ze heeft wel eens een natrium tekort gehad en toen moesten we zelf met haar naar het VU Ziekenhuis om bloed te laten prikken. Ik vind dat dit door de zorginstelling geregeld moet worden. Het appartement waar mijn moeder woont is een twee kamer appartement. Ze heeft een mooie ruime woonkamer met keukentje en slaapkamer met eigen badkamer. Ik krijg steeds meer het idee dat ze steeds vaker een beroep doen op de eerste mantelzorger. Zo moest zij op een gegeven moment een ziekenhuisbed hebben en er werd verwacht dat wij dat a la minute gingen regelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.