Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof - Amsterdam op 25 april 2017 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de man - overig

Het ziet er een beetje oud uit, maar ze zijn het aan het opknappen. Mijn zwager zat eerder in een ander huis en daar konden ze niet de zorg bieden die hij nodig had. Hij zegt nu dat ze in dit huis heel goed voor hem zorgen en dat hij het naar zijn zin heeft. De verzorging heeft 'normale' gesprekken met hem. Ze gaan op een normale manier met hem om. Het gaat er gemoedelijk aan toe. Het is er opgeruimd. De medewerkers zijn daar allemaal vriendelijk. Ze doen allemaal de meeste moeite voor je als je wat vraagt. Het is niet altijd even schoon op de kamers, maar dat is een kwestie van personeelstekort. Ze hebben veel activiteiten voor de mensen, alleen houdt mijn zwager daar niet van.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.