Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof - Amsterdam op 25 april 2017 interview

6.0

Ik vind dat er te weinig aandacht voor de kleding van mijn tante is. Ze heeft bijvoorbeeld vaak vlekken op haar kleding. De omgang van de medewerkers is wisselend. Er zijn er bij die zorgzaam zijn en er zijn er bij die ik ongeïnteresseerd vind. Die vind ik hun taak uitvoeren zonder gevoel. Dan heb je ook nog de uitzendkrachten en die vind ik gewoon geen binding hebben. Het valt mij op dat zij niet eens een praatje aan gaan. Ik zou graag wat meer vaste medewerkers zien, zodat er meer bekende gezichten rond lopen. Ik heb het gevoel dat de zorg niet aansluit bij mijn tante. Ze hebben gegevens verzamelend over hoe mijn tante leefde en dat blijft ergens in een dossier zitten. Ik zou graag zien dat mijn tante meer individuele aandacht krijgt in plaats van dat er alleen groepsactiviteiten plaats vinden. Ik vind dat ik wisselend gehoord wordt, er zijn er bij die dat goed doen en er zijn er een aantal die daar geen oog voor hebben. Het is hier recent opgeknapt en ze doen er veel aan om het hier gezellig te maken. Ik vind dat er wat regelmatiger schoon gemaakt kan worden, in plaats van op basis van een klacht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.