Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof - Amsterdam op 25 april 2017 interview

7.8

Ik vind dat het in de weekenden soms fout gaat, omdat ze met uitzendkrachten werken. Ik vind dat er te weinig personeel hier is, dat vinden ze zelf ook. Ik vind het niet leuk dat mijn moeder dan bijvoorbeeld te laat uit bed gehaald wordt of dat ze naar de wc wil. Ik heb daar ook wat over gezegd. Ik geef ze kleine tips: Geef haar bijvoorbeeld een kopje koffie, dan is ze gelukkig en kan ze even wachten. Belangrijk voor mijn moeder is dat ze haar eigen weg kan gaan. Als ze ergens geen zin in heeft dan respecteren de medewerkers dat ook. Ik vind dat goed. Ik word betrokken bij de afspraken met de kapper en de pedicure, die maak ik zelf. Dat wordt goed opgepakt en naar geluisterd. Mijn moeder heeft hier in de buurt gewoond en het is voor haar bekend terrein. Het is voor haar heel fijn dat ze hier kan verblijven. Ik zou het fijn vinden als er meer vrijwilligers zouden zijn, die wat meer met mijn moeder naar buiten toe gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.