Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof - Amsterdam op 25 april 2017 interview

4.7

Ik vind het heel erg vies in deze instelling, er wordt weinig schoongemaakt. Ik vind dat er weinig persoonlijke aandacht is voor mijn vader en moeder. Er worden naar mijn mening weinig tot geen activiteiten georganiseerd. Het personeel vind ik naar de familie toe erg respectloos. Ik kom bijvoorbeeld vaak langs en als ik vraag hoe het met mijn ouders was gegaan, hoorde ik van de medewerkers dat ik dit niet mocht. Er werd mij gezegd dat als er iets was, dit wel gemeld zou worden. Vervolgens werd dit niet gedaan. Dat vond ik heel vervelend. De accommodatie vind ik bij de ingang erg mooi. Er is een café, waar ik met mijn ouders wat kan gaan drinken. De hal ziet er mooi uit. Zodra ik de lift uitstap op de afdeling, is het er donker en stinkt het vaak. Mijn ouders hadden samen een tweepersoonskamer, maar deze is veel te klein. Ik kan me hier net omdraaien. Mijn ouders worden soms erg laat uit bed gehaald en dit betekend dus ook heel laat ontbijt. Dit sluit bijna aan op de lunch. Ik vind dit een slechte instelling, ik zou hier niet willen wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.