Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof - Amsterdam op 16 november 2016 interview

7.7

Ik vind het prima hier te wonen. Het is een gezellig huis en de kamers zijn mooi. Het grootste gedeelte van het personeel is goed. Er zijn gelukkig niet meer zoveel wisselingen in het personeel. Wel komt het regelmatig voor dat ik wel 20 minuten moet wachten voordat ze reageren op het alarm, zeker toen ik gevallen was was dat heel vervelend. De interne communicatie verloopt niet altijd vlekkeloos, dingen worden niet altijd overgedragen. Iedereen is erg vriendelijk en we hebben het onderling erg gezellig. Ze nemen de tijd om naar me te luisteren en als ik me niet goed voel hebben ze extra aandacht voor me, erg fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.