Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof - Amsterdam op 7 mei 2018 interview

7.0

Ik vond de communicatie ten tijde van de opname niet zo goed. Uiteindelijk is er een vaste persoon gekomen, die miste ik in de beginfase. Alleen de bereikbaarheid van de afdeling is ontzettend slecht: de ene keer wordt je wel terug gebeld en de andere keer niet. Er wordt gezegd dat je altijd mag bellen, maar regelmatig kom je op de verkeerde afdeling uit. Ik vind het een heel mooi gebouw. Mijn moeder had een kamer met een keukentje, een slaapkamer en een badkamer. De activiteiten die er gedaan worden en de dagbesteding vond ik ook goed. Als ze daar niet aan mee kon doen, dan werd mijn moeder een beetje aan haar lot over gelaten. De omgeving van het gebouw vond ik prima en het is ook goed bereikbaar. Ik vind het moeilijk om een uitspraak over de medewerkers te doen. Ik heb daar heel weinig zicht op gehad. Degenen die ik zag als ik er was vond ik voldoende. Wat mij verbaast is dat het alarmsysteem wel gebruikt kan worden, maar dat het tien minuten mag duren voor er hulp komt. Ik heb in het gesprek met de arts aangegeven dat ik dat te lang vond.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.