Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof - Amsterdam op 27 juni 2017 interview

7.8
  • Gebroken heup

Ik vond het maken van afspraken altijd prima verlopen. De afspraken werden goed nagekomen en medewerker wist dan ook precies waar ik het over hebben wilde. Mevrouw had bijvoorbeeld regelmatig last van haar voet en ik wilde weten wat ze daar aan gingen doen. Daar ben ik zeer tevreden over. Mevrouw werd altijd goed verzorgd. Ze werd altijd op tijd naar kapper gebracht en zag er altijd schoon en fris uit. Dat vond ik erg fijn. Regelmatig worden er tochtjes met een huifkar georganiseerd. Ook zijn er regelmatig zangmiddagen. Daar werd mevrouw naar toegebracht maar van haar hoefde het niet. De verzorgenden probeerden haar overal bij te betrekken. Daar ben ik vol lof over. De accommodatie is schoon en netjes. Beneden is een zaal om koffie te drinken en een zaal voor andere activiteiten zoals een bingomiddag. Mevrouw had eerst een tweepersoons kamer die ze deelde met een andere vrouw. Later kreeg ze een eigen kamer. De badkamer moest zij delen met anderen. Er is een gezamenlijke woonkamer waar ook de maaltijden worden gebruikt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.