Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof - Amsterdam op 16 november 2016 interview

7.5

Ik word dagelijks gewassen en krijg ik meteen mijn medicijnen. Soms moet ik erg lang wachten. Dan zijn ze druk. Als ik hoge nood heb, is dat niet acceptabel. Ik ben zeer tevreden met mijn kamer. Ik heb een prachtig uitzicht op het park. De schoonmaak er van is goed. Ik kan goed met het personeel overweg. Ze zijn beleefd en behulpzaam. Ik krijg een krantje met allerlei informatie. Ik deed altijd mee met gym. Maar dat is de laatste weken niet meer. Ik werd altijd opgehaald, om er naar toe te gaan. Er wordt serieus naar me geluisterd, ze nemen daar even de tijd voor. de warme maaltijd gebruik ik op mijn kamer. Ik vind het eten wel goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.