Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof - Amsterdam op 16 november 2016 interview

8.2

Na een aantal jaren hier gewoond te hebben kregen we steeds meer flexwerkers en dat zorgde voor veel onrust. Gelukkig is dat nu wat gestabiliseerd en is de sfeer onder de bewoners en verpleegkundigen een stuk beter. Ook het eten is beter geworden, gevarieerd en smaakvol. De verpleging is kundig en hartelijk en helpen me met aan en uitkleden en douchen. Ze nemen goed de tijd voor me. Mijn woning is mooi en ruim en de schoonmaak is in orde. We krijgen elk kwartaal een overzicht van de nieuwtjes en activiteiten. Er is ontzettend veel te doen, ik vind vooral het handwerken, schilderen, de gespreksgroepen en de concerten erg leuk. Ik verveel me geen moment.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.