Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof - Amsterdam op 25 april 2017 interview

6.7
  • Aandoeningen bij de man - overig

Over het geheel genomen is de zorg en aandacht in de regel goed, maar er zijn uitzonderingen op die regel. Met de ene medewerker hebben we meer een band dan met de ander. Als er veel wisseling is van medewerkers, heeft dat effect op mijn vader. Mijn vader is gewend aan medewerkers en dit brengt hem dan uit balans. Als er iets is, meld ik dat en daar wordt ook wel naar geluisterd. De kamers zijn ruim, dat is prima. Het gebouw zelf blijft naargeestig. Er wordt weinig besteed aan het onderhoud van het pand. Er zijn veel dingen kapot, zoals bijvoorbeeld plastic vloertegels die krom zijn. Het is allemaal heel basic, wat ik wel begrijp, maar je wordt er niet vrolijk van. De mensen zijn lief voor mijn vader, maar het hangt er wel heel sterk vanaf wie er op dat moment is. Ik merk dat de hoeveelheid personeel in de afgelopen jaren minder geworden is. Ze zijn aan het zoeken naar een meer efficiënte verdeling/indeling van het personeel, maar dat heeft een negatief effect op de mensen. Doordat daarin veel verandering is, brengt dit mensen uit balans. Ik vind de kwaliteit van het eten ook achteruit gegaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.