Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof

Nieuw Herlaer 2 1083 BD Amsterdam

Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof - Amsterdam op 27 september 2017 Interview

Ze helpen me altijd vriendelijk en geduldig. Na het ochtendritueel ga ik naar buiten. Ik ben een echt buitenmens. Voorheen ging ik wel verder de buurt in, maar nu blijf ik bij het huis. Ik eet warm tussen de middag. Omdat ik bijna geen smaak meer heb, kan ik niet beoordelen of het eten smakelijk is. Activiteiten doen me niets, ze doen wel veel voor de bewoners maar ik doe er niet aan mee. Tijd om een praatje te maken heeft het personeel niet. Ze helpen me weer vroeg in de avond naar bed. Als er voetbal op de tv is wat ik wil kijken, dan helpen ze me later in de avond. Daarin zijn ze heel begripvol. Mijn gezondheid gaat hard achteruit, daar kan niemand iets aan doen. Op de verzorging hier heb ik niets aan te merken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.