Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof

Nieuw Herlaer 2 1083 BD Amsterdam

Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof - Amsterdam op 27 september 2017 Interview

Ze zijn in het algemeen vriendelijk. Ik kan me zelf nog redelijk redden, alleen het lopen is erg moeilijk. Ze helpen me wel elke dag met de steunkousen. Dan maken ze ook het ontbijt voor me klaar, dat gebruik ik in de eetzaal op de afdeling. Daarna ga ik weer naar mijn kamer. Ik ben erg op mijn privacy gesteld. Voorheen ging ik met een vrijwilliger boodschappen doen, maar deze had andere verplichtingen. Nu hoop ik dat er een andere vrijwilliger het over zou kunnen nemen. Ondanks dat de medewerkers het druk hebben, komen ze toch af en toe even bij mij aan. Even een kort gesprekje. Over de verzorging ben ik zeker tevreden. De reden waarom ik hier woon is minder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum De Buitenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.