Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum De Gooyer - Amsterdam op 8 mei 2018 interview

7.0

Ik ben erg te spreken over het personeel. Ze zijn hartelijk en betrokken en ik hoef zelden lang te wachten voordat ze komen. Ze helpen me met douchen en aankleden en maken dan ook een vrolijk praatje. Ik woon op een gezellige afdeling, we hebben een gezamenlijke huiskamer waar we ook de broodmaaltijd nuttigen. Het is allemaal goed verzorgt. De warme maaltijden zijn ook prima, goed gevarieerd en lekker op smaak. De kamers zijn niet heel groot maar ik vind dat niet erg, wat ik belangrijk vind is dat het goed schoongehouden wordt. Het huis is leuk gelegen aan de Dappermarkt waar het een gezellige drukte is, ín huis is het rustig dus van alles wat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum De Gooyer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.