Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum In het Zomerpark - Nieuw-Vennep op 3 januari 2018 interview

7.2

De zorg die mijn vader krijgt, vind ik op zich wel goed. Wat ik jammer vind, is dat mijn vader soms erg lang moet wachten op een medewerker, als hij op de hulpknop drukt. De medewerkers zijn allemaal erg lief voor mijn vader. Sommige komen weleens zomaar even een praatje maken met hem. De kamer van mijn vader vind ik prima, hij heeft een eigen badkamer. Er worden allemaal leuke dingen georganiseerd, zoals bijvoorbeeld bingo, kaarten en uitjes naar het strand. Er is voldoende keus in het eten en het smaakt prima. Het gebouw ligt aan een parkje en vrij dicht bij het winkelcentrum. Het schoonmaken van de kamers vind ik wel een aandachtspuntje, want dat gaat niet altijd goed naar mij idee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum In het Zomerpark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.