Cordaan, Woonzorgcentrum In het Zomerpark

Remmersteinpark 3 5 2151 KE Nieuw-Vennep

Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum In het Zomerpark - Nieuw-Vennep op 8 januari 2018 Interview

Overige aandoeningen

Er worden veel activiteiten georganiseerd waar mijn moeder veel gebruik van maakt. Ik vind het positief dat ze er bij wordt betrokken, zoals met hobby clubs of uitjes met de auto. Het enige minpunt vind ik dat het eten niet op maat wordt geleverd. In mijn ogen wordt er onvoldoende rekening gehouden met de wensen van mijn moeder. Vaak is bijvoorbeeld de groente niet gaar genoeg. Verder vind ik de accommodatie goed. Beneden is er een grote zaal waar ze samen met de rest kan eten. Wat ik ook prettig vind is dat er 's avonds in de gang gezamenlijk koffie wordt gedronken om te voorkomen dat ze geïsoleerd raakt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum In het Zomerpark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.