Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum In het Zomerpark - Nieuw-Vennep op 7 december 2017 interview

7.7

Ik merk hier wisselend personeel op en dan is het soms wel eens lastig om iets te bespreken met iemand. Er is maar één EEV-er op dertig bewoners en die is niet altijd makkelijk te bereiken. Ik weet niet wanneer die aanwezig is. Als ik haar eenmaal aan de telefoon heb, dan heeft ze echt alle aandacht voor me en dan weet ze dingen ook meteen te regelen. Soms moet ik wel eens ergens achteraan. Bijvoorbeeld of mijn moeder de juiste medicatie krijgt. Ergens vind ik het niet nodig dat ik daar mee moet komen. Verder vind ik dat de medewerkers erg hun best doen, ondanks dat ik vind dat ze weinig tijd hebben. Daar ben ik verder positief over. Ze hebben een interne dagopvang, waar mijn moeder naartoe gaat en dat is wel erg goed voor haar. Ze kan daar deel nemen aan activiteiten en spelletjes. Anders zou ze, denk ik, verpieteren.

Bent u of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum In het Zomerpark? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.