Cordaan, Woonzorgcentrum In het Zomerpark

Remmersteinpark 3 5 2151 KE Nieuw-Vennep

Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum In het Zomerpark - Nieuw-Vennep op 4 januari 2018 Interview

Ik vind alles super goed geregeld, behalve dat ik als bezoeker door een walm van rook naar binnen moet. Ik verbaas me er ook over dat de bewoners op hun kamer mogen roken. Mijn vader heeft een kamer met een badkamer. Hij verblijft meestal in de huiskamer. Mijn vader kan niet meer zelf aangeven dat hij naar zijn kamer wil. Er zijn weinig verpleegkundigen op de afdeling. Er blijft weinig tijd over voor persoonlijke aandacht. Er worden activiteiten opgestart in de huiskamer zelf. Er is overleg geweest hoe dat kan worden opgezet. Er is een activiteitencommissie en er zijn vrijwilligers. Er zijn een kapper, een tandarts, ergotherapie, fysiotherapie, een ouderengeneeskundige, en een huisarts in het huis. De intake vond ik op zich prima, maar aan de begeleiding zou in het begin meer aandacht besteed kunnen worden. De kwaliteit van leven van mijn vader vind ik niet goed. Hij beseft nog dat hij een heel ander leven heeft gekregen. Daar is hij ook verdrietig over. Ik denk dat hij dit nooit gewild heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum In het Zomerpark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.