Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum In het Zomerpark - Nieuw-Vennep op 21 december 2017 interview

7.5

Mijn vader is nog heel goed en maakt zelf afspraken. Hij heeft daar geen klachten over. Ik spreek de medewerkers nauwelijks. Als ik ze tegen kom zijn ze heel vriendelijk. Ik vind dat het gebouw er goed verzorgd uitziet. Er wordt van alles neer gezet en opgehangen dat bij de tijd van het jaar past. Het is er ook schoon. Als ik binnen kom doet het heel gezellig aan. Mijn vader heeft een grote kamer met een badkamer en een keukentje. De kamer is ingericht met zijn eigen spullen. Er wordt heel veel georganiseerd, maar mijn vader wil daar niet aan mee doen. Hij vermaakt zich met zijn eigen dingen op zijn eigen kamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum In het Zomerpark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.