Cordaan, Woonzorgcentrum In het Zomerpark

Remmersteinpark 3 5 2151 KE Nieuw-Vennep

Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum In het Zomerpark - Nieuw-Vennep op 8 januari 2018 Interview

Mijn vrouw hoeft nooit te wachten op hulp en zorg, omdat er genoeg personeel is. De medewerkers zijn alleen maar lief voor mijn vrouw. Ze wordt met liefde, aandacht en respect behandeld. Ik word op dezelfde manier behandeld en dat vind ik erg prettig. Mijn vrouw heeft haar kamer zelf gezellig gemaakt, ze heeft hem leuk ingericht. Ze heeft een eigen badkamer. De lichamelijke verzorging vind ik fantastisch. Mijn vrouw wordt iedere dag gedoucht. Het eten wordt aangeleverd en mijn vrouw vindt het slecht smaken. Mijn vrouw doet aan alle activiteiten mee. Bijvoorbeeld muziek luisteren, tekenen en kleuren, bingo en bloemschikken. Op maandagmorgen wordt er bij goed weer gewandeld. Beneden is er een gezellig restaurant waar we altijd even koffie gaan drinken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum In het Zomerpark? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.