Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Kastanjehof - Amsterdam op 20 december 2017 interview

6.0

Door een chronisch tekort aan personeel, ben ik van mening dat er niet voldoende zorg wordt besteed aan mijn moeder. Hierdoor voel ik mij genoodzaakt elke dag bij mijn moeder op bezoek te komen om zodoende zelf, waar nodig, bij te springen. Het is niet dat de verzorging hun best niet doet, maar ze komen handen en tijd tekort, waardoor er niet de zorg gegeven wordt die de bewoners nodig hebben. Als ik met de leiding een afspraak heeft, dan komen ze die netjes na. Er worden wel leuke activiteiten met de bewoners gedaan. Zo hebben ze gisteren een kerstdiner gehad, vandaag komt het Leger des Heils zingen. Dit wordt allemaal gedaan door vrijwilligers en activiteiten begeleiders. Het gebouw ziet er gezellig uit en er is een restaurantje aanwezig. Het is kleinschalig en gezellig ingericht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Kastanjehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.