Cordaan, Woonzorgcentrum Kastanjehof

Kastanjeplein 60 1092 LA Amsterdam

Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Kastanjehof - Amsterdam op 26 april 2018 Interview

Het maken en het nakomen van de afspraken zouden wat mij betreft veel beter kunnen. Ik wacht bijvoorbeeld al best lang op een zorgcontact. Feitelijk gaat het met mijn zus best wel goed, maar het is voor de verpleging erg slecht inschatten hoe het echt met haar gaat. Door de ondersteuning van de mantelzorgers en het in de gaten houden, gaat het goed. Als dat er niet zou zijn, dan zou de zorg naar mijn inschatting aardig minder zijn. De medewerkers gaan op een goede manier met mijn zus om en ze treden op als dit nodig is. Ik vind dat mijn zus wat meer gestimuleerd zou mogen worden om dingen te ondernemen, want nu doet ze helemaal niets. Als ik iemand tegen kom, dan kan ik een vraag stellen, maar ik kom niet vaak iemand tegen. Mijn zus heeft een prima kamer, die hebben wij zelf ingericht met haar eigen spullen. Zij heeft een eigen badkamer en dat vind ik fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Kastanjehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.