Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Nieuw Vredenburgh - Amsterdam op 25 april 2017 interview

6.8

De accommodatie ziet er keurig uit. De omgeving vind ik goed, want het is groen. Het ligt vlak bij het centrum en bij de winkels. Ik vind de controle in de avond goed. Je moet namelijk aanbellen als je naar binnen wil. De verzorgers komen de afspraken niet altijd na. Dat vind ik lastig. Als ik iets vraag doen ze er niet altijd wat mee. Ze houden zich bijvoorbeeld niet aan de afspraken rondom het doen van de was. Ze hebben te weinig personeel. Als ik daar ben moet ik opzoek gaan naar een medewerker. Dat vind ik vervelend. Mijn broer heeft het zelf heel erg naar zijn zin en dat vind ik het belangrijkste.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Nieuw Vredenburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.