Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Nieuw Vredenburgh - Amsterdam op 25 april 2017 interview

6.7
  • Aandoeningen bij de man - overig

Het gebouw is op zich prima en de kamer van mijn broer is ook goed. Ik mis alleen vertier voor de mensen en dat is echt heel jammer. Ze zijn lief voor mijn broer en gaan leuk met hem om. Er is alleen te weinig personeel. Mijn broer zit op een afdeling waar ik hem niet op zijn plaats vindt zitten. Als ik er kom, slaapt 90% van de groep en zit hij eigenlijk maar te zitten op die groep. Er wordt weinig gedaan om hem dan bezig te houden. Het is jammer dat hij nu boven eet in plaats van in de gemeenschappelijke ruimte. Buiten zijn afdeling heeft hij op deze manier weinig contact met de andere bewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Nieuw Vredenburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.