Cordaan, Woonzorgcentrum Nieuw Vredenburgh

Postjesweg 125 1057 DZ Amsterdam
020-6831991

Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Nieuw Vredenburgh - Amsterdam op 23 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Het is een kleine instelling waardoor de bereikbaarheid soms wat minder is. Zeker als er zieken zijn. Sinds mijn moeder hier zit ziet ze er beter uit. Ze heeft het hier naar haar zin. Omdat het hier zo klein is wordt er echt goed rekening gehouden met de persoon zelf. Zo moest ik bijvoorbeeld een levensbeschrijving geven van mijn moeder toen ze hier kwam, zodat ze op een moment dat het minder met haar gaat het gespreksonderwerp kunnen veranderen naar iets wat ze heeft meegemaakt. Als ik een verzoek indien dan houden ze daar rekening mee. Ze doen hun best om het hier gezellig, huiselijk en zo prettig mogelijk te maken. Zo wordt de tafel netjes gedekt en staan er altijd bloemetjes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Nieuw Vredenburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.