Cordaan, Woonzorgcentrum Nieuw Vredenburgh

Postjesweg 125 1057 DZ Amsterdam
020-6831991

Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Nieuw Vredenburgh - Amsterdam op 5 januari 2018 Interview

Ik vind het een veilige plek voor mijn moeder. Het is er schoon en er wordt veel aandacht aan de persoonlijke verzorging gegeven. Mijn moeder ziet er altijd schoon en fris gewassen uit. Ik denk dat mijn moeder eerder te veel verwend wordt dan te weinig. Ik vind dat ze ook wel in de huiskamer zou kunnen eten in plaats van op haar kamer. De medewerkers doen echt moeite om het de mensen naar de zin te maken. De medewerkers zijn attent en toegewijd. Ze proberen ook echt contact te maken met mijn moeder. Ze zijn ook aardig naar ons toe en ze geven ons ook wel een kopje thee. Ze doen hun best om het voor mijn moeder zo fijn mogelijk te maken. Ze bieden haar structuur en daar heeft mijn moeder veel baat bij. Ik vind dat de medewerkers heel hard moeten werken. Ik zou graag meer personeel willen zien. Mijn moeder heeft een eigen kamer met een wastafel. De badkamer moet gedeeld worden met de andere bewoners. Ik vind dat geen probleem. De badkamers zijn heel ruim. In de huiskamer is activiteitenbegeleiding. Er zijn leuke activiteiten. De mensen worden er actief bij betrokken. Er komen ook vrijwilligers langs om iets met de bewoners te doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Nieuw Vredenburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.