Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Nieuw Vredenburgh - Amsterdam op 24 april 2017 interview

5.3

Ik vind het heel vreemd dat er geen gesprekken plaatsvinden met mantelzorgers of familie. Ik wil graag mijn ideeën uiten over de zorg en ik wil ook graag weten wat hun plannen zijn. Wat mijn vriendin mij verteld, kan ik niet van op aan. Als ik de medewerkers bepaalde informatie vraag, dan weten ze het vaak niet. De meeste informatie blijft vaag. Mijn vriendin was depressief. Ik vraag me af hoe het nu met haar gaat, maar ze vertellen mij niet veel. De zorg is voor mij moeilijk te beoordelen. Het is de bedoeling dat mijn vriendin met een looprek moet leren lopen, maar ik betwijfel of men wel met haar oefent. De accommodatie vind ik prima. Er is van alles te doen. Het is gelegen vlakbij een park en winkels, dus de locatie vind ik prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Nieuw Vredenburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.