Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Nieuw Vredenburgh - Amsterdam op 25 april 2017 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik zou het verblijven hier niet aanbevelen, omdat ik vind dat er te weinig personeel is ten opzichte van het aantal bewoners. Mijn bewoner heeft een mooie kamer, deze zou ik wel een acht willen geven. Maar de gezamenlijke huiskamer daar in tegen geef ik een zes. De reden hiervoor is, dat deze huiskamer een stenenvloer heeft en ik vind dat niet verstandig voor een huiskamer waar oudere mensen in verblijven. Als zij vallen vallen ze op een harde vloer. De zeven die geef voor de medewerkers is een gemiddeld cijfer, zo ook wat betreft de vakkundigheid van het geven van de verzorging. Er zijn medewerkers die vanuit hun hart werken en die zou ik wel een acht willen geven, maar sommige medewerkers geef ik hiervoor een zes. Er wordt wel goed naar ons geluisterd en ook de afspraken die wij maken met het personeel worden nagekomen. Toch draagt het verblijven hier wel bij aan de kwaliteit van het leven. Maar dat komt niet alleen door het personeel, ook de vrijwilligsters hebben hier hun deel in.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Nieuw Vredenburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.