Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Nieuw Vredenburgh - Amsterdam op 25 april 2017 interview

7.3

In het begin waren er problemen met open wonden bij mijn tante en ik vind dat dit te lang heeft geduurd. Dat had wat mij betreft beter gekund. Het gaat nu wel goed. De medewerkers hebben humor en mijn tante is zelf ook van de grapjes. Daar gaan ze leuk mee om en dat vind ik heel fijn. Ik merk wel dat er weinig tijd is en dat alles snel moet, maar ze maken er wel wat van. Ik vind het fijn dat ze mijn tante steeds meer betrekken bij activiteiten, zodat ze meer uit haar kamer is. Als er wat is met mijn tante, dan word ik meteen gebeld en dat vind ik goed. De entree, de eetzaal en de tuin hier vind ik mooi. Ik vind de kamer van mijn tante verouderd, versleten en niet schoon. Ze mag haar eigen vogeltje hebben op de kamer en dat maakt haar wel gelukkig. Ze is heel erg tevreden over het eten, er wordt hier vers gekookt. Ze mag met haar verjaardag aangeven wat ze wil eten en mensen uitnodigen die mee mogen eten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Nieuw Vredenburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.