Cordaan, Woonzorgcentrum Nieuw Vredenburgh

Postjesweg 125 1057 DZ Amsterdam
020-6831991

Waardering van Cordaan, Woonzorgcentrum Nieuw Vredenburgh - Amsterdam op 23 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Mijn tante heeft een kamer voor haar alleen. Men laat de bewoner vrij om in de eigen kamer te zitten of in de woonkamer. Dat is heel prettig. Het is keurig netjes en schoon. Het is een fris en modern gebouw, grote brede gangen en een gezellige woonkamer. Als je vragen hebt dan worden die opgelost. Er wordt geluisterd. Er is een website, het familie-net, daar staat de informatie op. Het is summier. Van de activiteiten zien we meestal foto's. Er wordt ook altijd overleg gepleegd of mijn tante mee kan met een activiteit. De medewerkers zij vriendelijk en behulpzaam. De persoonlijke verzorging is uitstekend. Er is een zorgleefplan gemaakt daar staan de afspraken in.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cordaan, Woonzorgcentrum Nieuw Vredenburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.