CuraMare, locatie De Vliedberg

Vliedberglaan 100 3253 VT Ouddorp
Deze locatie is onderdeel van CuraMare

Waardering van CuraMare, locatie De Vliedberg - Ouddorp op 20 maart 2019 Interview

Aandoeningen bij de man - overig

De medewerkers zijn hartstikke vriendelijk, `s-morgens bij het binnen komen zeggen ze altijd goedemorgen tegen mij en vragen of ik goed geslapen heb. De verzorging is goed. Wel is het soms lastig dat niet alle medewerkers alles mogen doen. Sommige mogen bijvoorbeeld mij niet insmeren met zalf. Daar moet dan weer speciaal een gediplomeerde medewerker voor komen. Ik merk op uit de antwoorden die ik krijg, dat er goed naar mij wordt geluisterd. Ze gaan in op wat ik vertel of vraag. De afspraken die ik met het personeel heb worden nagekomen. Ze houden rekening met mijn wensen. Het is vind ik, rustgevend dat ik hier woon. Als ik bel voor hulp dan komen ze zo snel mogelijk, ik hoef nooit lang te wachten. En als ik het niet vertrouw dan komen ze in de nacht nog een extra keer bij mij kijken. Daarom zou ik het wonen hier zeker aanbevelen aan anderen. Het eten vind ik prima hier. Er is veel variatie en het smaakt altijd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie De Vliedberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.