Waardering van CuraMare, locatie De Vliedberg - Ouddorp op 24 februari 2018 interview

7.8

Het is een vrij nieuwe accommodatie. Alles is heel schoon en het is heel mooi aangekleed. Mijn schoonmoeder heeft een hele grote kamer. Ze zijn heel vriendelijk voor mijn schoonmoeder. Er wordt goed naar haar geluisterd. Er zijn een aantal dingen die mijn schoonmoeder niet prettig vindt. Ze wordt voor haar eigen welzijn gestimuleerd meer te bewegen, maar mijn schoonmoeder vindt dit niet altijd prettig. Als ik vragen heb dan krijg ik direct een antwoord. Er is ook altijd tegen mij gezegd dat ik kan bellen. Als ik iets vraag dan gebeurt het ook wel.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis CuraMare, locatie De Vliedberg - Ouddorp

Hartelijk dank voor uw waardering. Fijn dat accommodatie en de verzorging aan de verwachtingen voldoet. Zoals u zelf al beschrijft, zal de beweging bij uw schoonmoeder voor haar eigen welzijn gemotiveerd worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie De Vliedberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.