Waardering van CuraMare, locatie De Vliedberg - Ouddorp op 20 maart 2019 interview

6.7

Het wonen is hier ideaal. Ik heb een fijne kamer met mooi uitzicht. Ik heb een eigen slaapkamer en badkamer. Ik zit hier heerlijk. Ik ben niet zo tevreden over de lichamelijke verzorging. Er zijn veel jonge zusters hier en die zijn allemaal nieuw. Dat vind ik niet fijn. Ik moet soms lang wachten op hulp. De gemaakte afspraken lopen niet altijd goed. Ze zeggen dat ze zo bij mij komen, maar dan moet ik toch nog lang wachten. Over het algemeen is de omgang met de zusters goed. Als ik vragen heb, dan krijg ik nooit antwoord terug. Ze hebben geen tijd voor mij. Als ik me goed voel dan ga ik naar de activiteiten toe.

Bent u of werkt u voor CuraMare, locatie De Vliedberg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.