CuraMare, locatie De Vliedberg

Vliedberglaan 100 3253 VT Ouddorp
Deze locatie is onderdeel van CuraMare

Waardering van CuraMare, locatie De Vliedberg - Ouddorp op 20 maart 2019 Interview

Overige aandoeningen

Het wonen is hier ideaal. Ik heb een fijne kamer met mooi uitzicht. Ik heb een eigen slaapkamer en badkamer. Ik zit hier heerlijk. Ik ben niet zo tevreden over de lichamelijke verzorging. Er zijn veel jonge zusters hier en die zijn allemaal nieuw. Dat vind ik niet fijn. Ik moet soms lang wachten op hulp. De gemaakte afspraken lopen niet altijd goed. Ze zeggen dat ze zo bij mij komen, maar dan moet ik toch nog lang wachten. Over het algemeen is de omgang met de zusters goed. Als ik vragen heb, dan krijg ik nooit antwoord terug. Ze hebben geen tijd voor mij. Als ik me goed voel dan ga ik naar de activiteiten toe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie De Vliedberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.