Waardering van CuraMare, locatie De Vliedberg - Ouddorp op 20 maart 2019 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik heb een prima woonruimte, ik vind mijn woonruimte heerlijk en ik heb ook nog eens een mooi uitzicht. Ik vind de medewerkers aardig, ik lach en praat veel met ze. Als ze 's-morgens bij mij binnen komen begroeten ze mij altijd met een goedemorgen. Ze zijn hulpvaardig, ze zijn altijd bereid om iets voor mij te doen, ik hoef het maar te vragen en ze doen het voor mij. Niets is hen te veel, want als ik een ongelukje heb gehad, ook al is het in de nacht, komen ze mij altijd helpen. En soms komen ze zelfs met z'n tweeën en maken ze alles weer keurig in orde. Tijdens de dagelijkse lichamelijke verzorging die ik van hen krijg lachen en praten we ook veel. En ook tijdens deze verzorging zijn de medewerkers behulpzaam en zorgvuldig, ze wassen mij bijvoorbeeld goed. Maar eentje die loopt de kantjes er vanaf, die wast mij niet goed, die vergeet sommige plekken. Bij de uitgifte van de medicijnen worden nooit fouten gemaakt en ze komen er ook altijd op tijd mee en dat vind ik heel fijn. Er wordt goed naar mij geluisterd en de afspraken of de verzoeken die ik heb, worden altijd nagekomen. Ik beveel het wonen hier wel aan, omdat er hier zo'n goede verzorging is. In de ochtend wordt mijn brood gebracht en in de loop van de ochtend de soep. Die eet ik op mijn kamer op en dan ga ik naar beneden voor het middagmaal, want dat vind ik gezellig. Ik vind het warme eten over het algemeen lekker, maar soms is het koud en een heel enkele keer vind ik het niet lekker. En verder worden hier veel en leuke activiteiten georganiseerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie De Vliedberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.