CuraMare, locatie De Vliedberg

Vliedberglaan 100 3253 VT Ouddorp
Deze locatie is onderdeel van CuraMare

Waardering van CuraMare, locatie De Vliedberg - Ouddorp op 20 maart 2019 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind de verzorging goed. Ze helpen mij met alles, ik kan niks meer. De zorg sluit aan op wat ik belangrijk vind. Het past bij de manier waarop ik wil leven. De gemaakte afspraken worden goed nagekomen. De omgang met de zusters is fijn. Ik kan goed met ze opschieten. Als ik een vraag heb dan proberen ze het altijd op te lossen. Mijn appartement is mooi. Ik zit op een mooi plekje, ik kan alle kanten op kijken. Voor het warm eten word ik altijd gehaald in mijn rolstoel en ze brengen mij ook weer netjes terug. Ik vind het eten goed. Er is elke dag een keuze uit 2 menu's. Ik zou deze zorginstelling zeker aanbevelen en ik kan geen verbeterpunten noemen. Het is hier goed vertoeven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie De Vliedberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.