CuraMare, locatie De Vliedberg

Vliedberglaan 100 3253 VT Ouddorp
Deze locatie is onderdeel van CuraMare

Waardering van CuraMare, locatie De Vliedberg - Ouddorp op 20 maart 2019 Interview

Aandoeningen bij de man - overig

Ik vind mijn woonruimte groot genoeg, ik verlang niet meer dan dit, ik heb niet zoveel ruimte meer nodig. De medewerkers zijn aardig, ze zijn allemaal lief en komen vrolijk bij mij binnen. Ze zijn prima in hun werk. Ze geven een goede verzorging. De medewerkers luisteren goed naar mij en als ik echt even iets wil vertellen of vragen, dan komen ze wel even bij mij zitten. Maar normaal gesproken hebben ze geen tijd voor een babbeltje. De afspraken die ik heb met de medewerkers worden nagekomen. Ze proberen ze zich te houden aan de tijden waarop ze mij moeten helpen. Soms zijn ze verlaat, maar dat komt omdat ze dan elders nodig waren. Door de manier waarop de medewerkers met mij omgaan heb ik het hier naar mijn zin. Het eten is over het algemeen goed, ik vind niet altijd alles lekker maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie De Vliedberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.