CuraMare, locatie De Vliedberg

Vliedberglaan 100 3253 VT Ouddorp
Deze locatie is onderdeel van CuraMare

Waardering van CuraMare, locatie De Vliedberg - Ouddorp op 20 maart 2019 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Over het algemeen ervaar ik de medewerkers als vriendelijk. Maar er zijn uitzonderingen, sommige vind ik een beetje brutaal. Er zijn medewerkers die echt heel goed zijn in het geven van de lichamelijke verzorging, die zou ik daarvoor wel een negen willen geven. Maar er zij er ook bij die ik niet meer dan een zes daarvoor zou willen geven. Ze wassen mij bijvoorbeeld oppervlakkig, vind ik. Ze kleden mij een beetje ruw uit, ze trekken bijvoorbeeld mijn blouse en hemd tegelijkertijd uit. Ook heb ik wel eens het idee dat sommige medewerkers niet goed weten waarvoor sommige medicijnen dienen en niet goed op de hoogte zijn van bepaalde ziekteprocessen. Er wordt wel naar mij geluisterd maar het is niet zo dat ik zeg, "hè, dat is nou eens gezellig." Ze zijn altijd snel weg. De afspraken worden over het algemeen nagekomen, een heel enkele keer moet ik ze aan iets helpen herinneren. Als ik bel omdat ik hulp nodig heb, dan weet ik niet altijd of ze mij gehoord hebben. Het zou fijn zijn als ze mij gelijk even zeggen dat ze mij gehoord hebben en vragen waarom ik bel. Soms moet ik ook lang wachten eer ze bij mij komen. Toch zou ik het wonen hier wel willen aanbevelen aan anderen. Want dat ik hier verzorgd wordt, er altijd voor eten gezorgd wordt en er hulp in huis is als ik bel, draagt bij aan de kwaliteit van mijn leven. Het geeft je een soort veiligheidsgevoel. Verder heb ik hier lekker veel woonruimte. Ik heb een grote woonkamer met keuken, slaapkamer, badkamer en een ruim entre.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie De Vliedberg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.