Waardering van CuraMare, locatie Ebbe en Vloed - Oude-Tonge op 18 maart 2019 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

De medewerkers gaan prima met mij om. De dames die hier komen, behandelen mij altijd prima, ze zijn buitengewoon goed voor mij. Ik heb nog niet zoveel hulp nodig, maar over de verzorging die ik hier krijg ben ik tevreden. En toen ik ziek was hielden ze mij extra in de gaten en kreeg ik extra verzorging. Tijd om naar mij te luisteren is er niet, de medewerkers zijn daar te druk voor. Maar als er echt iets aan de hand is, nemen ze wel even de tijd om naar mij te luisteren. En als ik bel om hulp, dan vragen ze gelijk wat er aan de hand is en komen ze direct naar mij toe. Ik zit hier prima, ik heb een heerlijk warm en makkelijk huis, ik heb hier alles bij de hand. Met het eten ben ik niet blij. Het komt van elders in bakken hier naar toe en dan wordt het hier opgewarmd. Met het gevolg dat bijvoorbeeld, de vis die gepaneerd is, daardoor niet knapperig meer is, maar slap en zacht. En als de aardappelen te lang worden opgewarmd, dan zitten er allemaal bruine korsten aan. Toch zou ik het wonen hier wel aanbevelen; ik heb een heerlijk lekker warm huis en ik weet dat de hulp dichtbij is. Een minpunt heb ik nog wel: de 40 minuten die mijn huishoudelijke hulp krijgt om mijn huis schoon te maken is veel tekort voor de grootte van mijn huis.

Bent u of werkt u voor CuraMare, locatie Ebbe en Vloed? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.