Waardering van CuraMare, locatie Ebbe en Vloed - Oude-Tonge op 15 juli 2017 interview

8.8

De medewerkers kun je altijd bereiken. Mijn moeder zat op een gesloten afdeling met een huiskamer en een eigen slaapkamer. Er werd toch geprobeerd om haar te prikkelen om dingen zelf te doen. Bijvoorbeeld door haar te stimuleren zelf te eten. Het gebouw vind ik een hopeloze toestand. Er moet over een tochtige galerij gegaan worden. De deur gaat ook wel erg snel dicht. Dat vind ik niet goed. Het is moeilijk om beneden koffie te drinken als er geen vrijwilligers zijn. Er is maar één lift naar de units boven. Dat vind ik wel te weinig. Als er iemand met een rolstoel in staat kan er niemand anders meer bij. Over de verzorging en de verpleging heb ik totaal geen klachten. Ze werken echt heel hard. Ze zijn vaak alleen op een groep. Ik neem mijn petje af voor de verpleegkundigen en de verzorgenden. Alles is bespreekbaar. Ook naar mij zijn ze heel vriendelijk geweest. Toen mijn moeder ziek was kon ik er blijven slapen en kreeg ik ook veel steun van de medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Ebbe en Vloed? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.