Waardering van CuraMare, locatie Ebbe en Vloed - Oude-Tonge op 25 januari 2018 interview

6.3

Er is personeelsgebrek op de afdeling waar mijn schoonmoeder woont. Dat is al heel lang zo en daardoor kunnen ze niet de juiste zorg geven. Dat heeft ook invloed op de kwaliteit van leven. De medewerkers die er zijn doen hun best. Er wordt binnenkort een gesprek hierover georganiseerd met de instelling en andere belanghebbenden. Het gebouw is nieuw. De kamer van mijn schoonmoeder vind ik goed. Ze heeft een eigen kamer. De badkamer is gemeenschappelijk voor alle bewoners van de groep. Als naar de recreatiezaal gegaan moet worden dan moeten ze oversteken. Daarover is naar mijn mening niet goed over nagedacht.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis CuraMare, locatie Ebbe en Vloed - Oude-Tonge

Excuses voor de late reactie. Het gesprek over het tekort aan personeel is inmiddels geweest. We willen u alsnog wijzen op de mogelijkheid tot een gesprek met de teamleider van de afdeling. Omdat wij geen verdere achtergrondinformatie hebben, vraag ik u contact op te nemen via de receptie Ebbe en Vloed 0187 641 844. Zij verwijzen u dan door naar de juiste teamleider.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Ebbe en Vloed? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.