Waardering van CuraMare, locatie Ebbe en Vloed - Oude-Tonge op 18 maart 2019 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het gebouw waar ik in woon is geweldig, het kan niet beter. Ook mijn woonruimte is geweldig, alles is nieuw en even gemakkelijk. De medewerkers zijn hartstikke lief, ik heb nooit problemen met de dames. Ik heb nog niet zoveel hulp nodig, maar wat ze voor mij doen doen ze goed. Afspraken over de tijden dat ze mij komen helpen worden nagekomen. De medewerkers hebben tegenwoordig niet zoveel tijd om naar mij te luisteren, ze zijn daar te druk voor. Ik vind dat wel jammer. Dat ik hier woon draagt bij aan de kwaliteit van mijn leven, het geeft mij rust dat ik altijd bellen kan als er iets is en dat ze dan ook gelijk komen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor CuraMare, locatie Ebbe en Vloed? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.